Valgfag

Sammensæt dit eget år

Valgfag er en vigtig del af dit efterskoleophold. Her kan du dygtiggøre dig, dyrke dine interesser eller prøve kræfter med noget helt nyt. Og på vores efterskole kan du prøve flere forskellige valgfag i løbet af året.

Valgfag på Adventure Efterskolen

På Adventure Efterskolen har du mulighed for at vælge imellem en lang række forskellige fag, så du kan skræddersy dit efterskoleophold, så det passer perfekt til dig. Du kan vælge at fordybe dig i en af dine interesser og virkelig nørde igennem – men du kan også sammensætte flere forskellige fag og afprøve noget nyt. Det er helt op til dig!

Du vælger valgfag tre gange om året – og første gang er i startugen. Valgfagene kan variere over året, men er altid sprængfyldt med spændende aktiviteter og nye eventyr. Vælg mellem alt fra boldspil til klatring, parkour og bueskydning – det er dine interesser, der er i fokus.

Nedenfor kan du se, hvilke fag du bl.a. kan vælge:

Bold bold bold – blandet bold

Herkules – træningsvalgfag

Klatring